Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

Openhuis

Hoi hoi ,eindelijk het is zo ver.......mijn nieuwe werkruimte is klaar.volgende week nog kleine dingen afwerken  en maken...en dan kan het beginnen.
Daarom mag iedereen het komen bekijken mijn nieuwe werkplek.
Op zaterdag 29 augustus. En zondag 30 augustus van 11.00 uur tot 17.00 uur.
Natuurlijk is er voor iedereen koffie en of thee met iets lekkers erbij.
Mijn voorraad stofjes zijn aangevuld en ook de handwerk materialen zijn er te zien/te koop.
En u kunt zich opgeven voor workshops en cursussen.
Ook tijdens dit weekend hangen er prachtige quilts van mijn cursisten.
Maar dit is nog niet alles

Mijn overbuurvrouw doet deze dagen ook mee en heeft haar workshopsruimte helemaal in vrolijke bloemendecoraties aangekleed. Dorien heeft prachtige bloemen en materialen voor de verkoop en je kunt ook bij haar. Moooie bloemschikworkshops volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten