Pagina's

dinsdag 14 juni 2016

Rondje wanroij

Op 24 juni tijdens het rondje wanroij open ik ook mijn deuren. Iedereen is van harte welkom.
Tijdens die middag en avond demonstreer ik de scan en cutmachine.
Met dit apparaat kun je prachtige dingen maken en toepasbaar met verschillende materialen oa stof,vilt,karton enz
Voor het quilten is hij super handig nl eerst tekend hij het patroon en daarna snijd die het patroon uit.
Voor applicatiepatronen is het heel makkelijk alles snijd hij het keurig uit.
Ik zou zeggen kom kijken op 24 juni van 15.00 tot 21.00 uur

Op zaterdag 25 juni wordt het ook een drukke dag.ik sluit met mijn cursisten het quiltseizoen af.
Onder genot van koffie en iets lekkers bied ik de cursisten een kleine mini workshop aan. Let wel op
U moet zich hiervoor wel opgeven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten