Pagina's

zaterdag 15 oktober 2016

Oktober weer vele nieuwe ideetjes en materialen

Deze week weer leuke stofjes ingekocht , allerlei kleurtjes , Maar daar bleef het niet bij. Nu ook voor de borduur lief hebbers , een hele mooie borduurstof (zie foto) geschikt voor dmc borduurzijde die ik ook in mijn winkeltje heb.
Tevens heb ik mijn winkeltje een beetje aangekleed in herfst/helloween stijl. En .... daarbij hangt mijn herfstquilt te pronken.

Voor kerstworkshops ben ik druk in de weer, maar daar hoort u zo snel mogelijk meer van.

Nieuwe spullen die ik heb zijn: sokkenwol,magneetje voor op de naaimachine om afstand goed te bepalen.miniquiltklemmetjes, bobbin ondergaren voor op de machine en doorzichtig garen voor machinaal quilten. Mesjes voor de kleine en grote rolmes, borduurpakketjes met een ooievaar erop in rose en blauw. Textiellijm, en hele mooie vilt beige met rood voor kerst.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten