Pagina's

woensdag 13 december 2017

Bijna Kerst

Een drukke tijd van het jaar,maar wel kei gezellig.
We kunnen het jaar goed afsluiten,met vele leuke en bijzondere momenten
Sinds vorige week,maak ik reclamen voor me zelf,ja ja helemaal in stijl. Op mijn auto ziet er heel mooi uit. Klein bedankje naar mijn man en koert, want dit heb ik van hun kado gekregen. Lief .
Leuke kerst dingen,gemaakt door cursisten
 Atticwindow
Glas in loos
Kerst ster
Stalletje met hele mooi knoopjes
Heel trots op mijn cursisten.

Trots op mijn man, dieheeft deze kapel ontworpen voor bij de mini huisjes

Project van mijn zelf,ook zo leuk om te doen,ik hoop dat hij klaar is voor kerst
Zo moet ie worden




Na de feestdagen komen er de volgende workshops aan:
Winterhuis.zo ontzettend leuk om te maken
Een prachtige tas.te gebruiken aan twee kanten. Op de naaimachine.
 En verder nog quiltmappen,kathedraals window .

Verder nog nieuws.as zaterdag kerst inn voor alle cursisten en klanten die willen komen.met iets lekkers en een kleine attentie voor iedereen.aanvang Tien uur tot 13.00 uur.
Verder wens ik u allen hele mooie sfeervolle dagen toe ,liefs een witte kerst.en een gezond en creative 2018 toe,ook namens mat,koert en onze hond snoepie proost


Geen opmerkingen:

Een reactie posten