Pagina's

dinsdag 21 februari 2017

wervelwind

De laatste tijd lijkt het of ik in een wervelwind terecht ben gekomen. Vele leuke dingen komen er op mijn pad. onlangs heb ik weer verschillende vertegenwoordigers op bezoek gehad en groothandels bezocht. Met natuurlijk het gevolg van nieuwe stoffen materialen en geweldige ideetjes. Ook heb ik de eerste instructies gegeven op de nieuwe naaimachines die ik verkoop. de naaimachines die ik verkoop is van het merk toyota en het grote nieuws waar ik blij van wordt is :dat ze betaalbaar zijn en verschillende van kleur nl rood,zwart of mint groen En je kunt er mee machinaal quilten.
Onlangs zijn er verschillende dames op cursus geweest ,die kennis gemaakt hebben met quilten.
Hele mooie quilts met logcabin en
midden in een hart .De Quilts zijn er in alle kleuren gemaakt.

 Met kerst hadden we in mijn atelier een prachtige stof (tafellinnen). Nu ook voor Pasen erg mooi linnen ingekocht.maar daarnaast ook effen kleur linnen en linnen met een prachtige rozen patroon. heerlijk om verliefd op te worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten