Pagina's

zaterdag 11 maart 2017

Nieuws

Hallo bloglezers,

ik heb al weer enkele weken niets van me laten horen,foei....maar achter de schermen wordt hard gewerk.
Er zijn weer kei leuke hobby en quilt materialen binnen. En natuurlijk hele mooi wauw stofjes en oa bedrukte vilt
Pakketjes kant en klaar voor bijvoorbeeld een hartjes quilt te maken of  een mooie knuffelkip.
Binnen kort komen er pakketjes binnen om een geheel boxkleed
 te maken of een handige toel voor bij de naaimachine van QB Factori .ff een kleine opsomming wat nieuw binnen is: borduurpakketten,mini strijkijzers van clover,doosjes waar je spoeltjes in kunt bewaren magneetspeldenkussen,handwerkloep voor op de bril,beren knopen,belletjes,kraaltjes,oogjes,kartonnen paashaasjes,eieren,quiltpatronen van oa Rinske Stevens.glitterfolie voor op tshirt kleuren zilver en lila.
Ons assortiment wordt steeds breder voor ieder wat wils.

Agenda. Maart en april:

Dinsdag 21 /maart en of 4 april aanvang 19.30 uur workshop voor ieder wat wils,
Oa pasen,quilten of vrolijke elfjes kunnen er gemaakt worden.er is nog plaats dus....geef je snel op
Via de mail creatonnie@ live.nl 
1 april ben ik gesloten ivm met een beurs die ik ga bezoeken
7,8 ,9 april sta ik op de creabeurs in Venray dus het atelier is dan dicht.
24 tm 27 help ik af en toe mee bij de midweek quilten in de stilte van het klooster in Velp bij Grave









Geen opmerkingen:

Een reactie posten