Pagina's

dinsdag 25 april 2017

Quilten wat een super leuke...

Wat is de handwerk techniek quilten toch een ontzettend mooie hobby. Je kunt er al je creativiteiten in kwijt.
Je kunt traditioneel quilten.bijvoorbeeld een patroon dat heet logcabin. In het midden een vierkant blok en daaromheen banen die je verwerkt om het blok


Of je kunt verschillende technieken toepassen zoals, borduren-stofverftechnieken- snijtechnieken enz.
Voor mij is deze hobby een beetje werk geworden. 
Ik bezoek beurzen of sta op beurzen en /of markten.
Ik ga regelmatig op cursus .En deze week heeft het quilten me gebracht in een mooi klooster in Velp.
Ik kom hele mooie mensen tegen,creative aardige leergierige en hele bijzondere mensen met mooie verhalen .
Soms voel je je zo rijk met al die mensen om je heen.
Maar ook zijn er momenten dat je twijfelt.
 Ondertussen heb ik zoveel stoffen en materialen om me heen verzameld,dat de mensen die binnen in mijn ruimte komen ,het een snoepwinkel noemen.Dat vind ik een super compliment.en daar doe ik het voor.
Dus lieve lezer van dit blog quilten is niet een oudbollige hobby,nee quilten gaat met de tijd mee .het kleurt je leven bij mij in ieder geval wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten