Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Zomertijd brengt gezelligheid

Hallo beste bloglezers.
Alweer een tijdje niks van mij vernomen.foei toch.
Nou veel nieuws voor de komende tijd.
De vakantie zit erop de eerste workshops alweer gehad.en de eerste klanten zij alweer geweest kei gezellig.



Woensdag 23 augustus gaan we mini huisjes of mini doosjes maken aanvang 10.00 opgeven via mijn mail creatonnie@live.nl. Of bel 0485454841 Dan krijgt u ook meteen verdere info over de workshops

Woensdag 30 augustus notitieboekje maken aanvang 10.00 uur

En dan zitten we alweer aan september en dan beginnen de lessen. Althans voor enkele groepen.
Woensdag middag En vrijdagmiddag.
Dan zijn we ff er tussen uit voor twee weken nieuwe ideetjes opdoen. Smul smul.
Houdt in dat ik 15/16 en 22/23 september dicht ben. En de laatste week van september gaan de andere groepen van start.

Evenementen:
 Ik sta10 september op het evenement van wilbertoord,
Bij wilbertoord pakt uit.

In de week van 25 september is het weer quilten in de rust vd klooster,snik voor de aller aller laatste keer

En 1 oktober bij de hobbydoewat in Mill.

Het winter programma ben ik druk meebezig dus dat komt eraan.
En weer kei leuke spullen en vooral niet te vergeten gruwelijk mooie stofjes ingekocht.
Ik heb er weer zin in ik hoop jullie ook.
Mocht u vragen hebben mail ff of bel gewoon. Nog een mooie zomer en wie weet tot gauw









Geen opmerkingen:

Een reactie posten