Pagina's

woensdag 6 september 2017

Nieuws Nieuws gezellig nieuws

Wauw zoveel te vertellen:

Zondag as 10 september:
     Sta ik met mijn spullen bij Wilbertoord pakt uut
     Aanvang 11.00 uur tot 17.00 uur

Zondag 1 Oktober
     Hobbydoewat in Mill
     Aanvang 11.00 uur tot 17.00 uur

Zondag 15 oktober
     Pluk & Oogst feest kasteel tongelaar in mill
       Aanvang 11.00 uur tot 17.00 uur.

Verder heb ik weer hele leuke workshops in de planning:


Maandag 9 Oktober Mozaïek
     Aanvang 19.30 uur
Er is nog plek......


Woensdag 25 oktober machinaal quilten van de kathedraalwindow
       Aanvang 10.00 uur tot 16.00 uur

Woensdag 29 november kerstworkshop 
      Aanvang 14.00 uu tot 16.30 uur
   
Verdere workshops kunt u in mijn atelier en/of markten zien en bekijken en bespreken .

En heeel veel nieuwe mooi stofjes binnen en materialen . 
Daar wordt ik helemaal vrolijk van ik hoop juliie ook

Bonnie Sullivan
Afgelopen zondag een hele bescheide quiltster ontmoet nl Bonnie Sullivan uit Amerika.
Ze ontwerpt en maakt prachtige quilts met wollen stofjes en daarbij hele mooie eenvoudige sticherie,s
Zo heb ik ook een hele kleine mini kerstworkshop gedaan, bij Bonnie .heel leuk om te doen.
Hieronder vindt u quilt die ze oa ontworpen en gemaakt heeft


U kunt zich opgeven voor de quilt Dancing Chickens & Flying Pigs
Een super leuke quilt die bestaat uit 12 blokken die u elke maand kunt maken.
Enkele blokken hangen al in mijn atelier.
Het is een combie van quilten applicatie en borduren.


 
Voor enkele groepen zijn de lessen al begonnen deze week. De ander komen over enkele weken aan de beurt .heeft u vragen mail creatonnie@ live.nl of kom gewoon ff langs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten